Onze services

We helpen u graag. Eigenlijk is alles mogelijk. Neem contact op en laat u adviseren over de juiste materialen. De verschillende  mogelijkheden zijn:

Meerdaagse huur

Wilt u meer dan één dag huren? Geen probleem! De eerste dag is altijd de volledige huurprijs. Voor iedere daaropvolgende dag betaalt u slechts 50% van de huurprijs. We berekenen alleen gebruiksdagen. Als u de materialen een dag eerder op wilt halen en/of terugbrengen, dan is dat service en betaalt u er niet voor. Bereken uw voordeel! Neem voor periodes langer dan één week contact met ons op. Hieronder staat de huurstaffel die wij hanteren.

Meerdaagse huurstaffel
1 Dag     = 1,00 x dagprijs
2 Dagen = 1,50 x dagprijs
3 Dagen = 2,00 x dagprijs
4 Dagen = 2,25 x dagprijs
5 Dagen = 2,50 x dagprijs
6 Dagen = 2,75 x dagprijs
7 Dagen = 3,00  x dagprijs

Transport

Indien u geen geschikt vervoersmiddel heeft of er geen tijd is om de apparatuur op te halen, is onze bezorgdienst een goede oplossing. Het gehuurde materiaal wordt conform afspraak op de locatie geleverd en na afloop weer opgehaald. U kunt er ook voor kiezen om de materialen te laten installeren door onze technici. De tarieven gelden voor de afstand in gereden kilometers, vanaf ons magazijn (Crommelinbaan 54 2142 EX Cruquius) tot de locatie. Indien de apparatuur bezorgd en opgehaald dient te worden, bedragen de kosten 2x het tarief uit onderstaande tabellen. 

Voorbeeld: 
Lading kleiner dan 7m3 | Hillegom – Haarlem = 10km | U betaald dan € 25,00 voor het bezorgen en € 25,00 voor het afhalen, totaal is dat € 50,00 excl. 21% BTW. Wij rijden daar 4 ritten voor (heen, terug, heen, terug).

Op- en afbouw

Wij bouwen graag de apparatuur voor u op. Door onze ervaren medewerkers kunnen wij snel en efficiënt op- en afbouwen. Vooraf wordt de opbouwtijd besproken, zodat de apparatuur altijd gereed staat voor de productie of feestavond

Kijk ook eens bij lichtbediening. Kiest u voor op- en afbouw en lichtbediening en/of technische ondersteuning, dan hoeft u zich nergens zorgen over te maken. We nemen graag deze taken op ons en zorgen dat het perfect geregeld is.

Technische ondersteuning

Indien u veel apparatuur huurt, alles vlekkeloos moet verlopen of als u zelf niet technisch bent, maak dan gebruik van een allround technicus. Eén van onze ervaren medewerkers is er tijdens de gehele duur (of deel ervan) van het evenement aanwezig om storingen te voorkomen en indien noodzakelijk snel en adequaat op te lossen.  Vraag naar ons uurtarief voor een allround technicus.

Wachttijd en ondersteuning
Als het een presentatie of bijeenkomst betreft waarbij de apparatuur voor een korte tijd wordt gebruikt, kunt u ervoor kiezen de chauffeur te laten wachten. Dit is regelmatig een voordelige alternatief. Onze crew staat in de tussentijd tot uw beschikking voor de assistentie bij op- en afbouw van de apparatuur, kunnen u adviseren bij de keuze van opstelling licht en geluid en helpen u graag bij bediening en coördinatie.

Bediening licht

Huur voor de bediening van de lichtshow tijdens de uitvoering van het evenement een professionele en ervaren lichttechnicus in. Hierdoor komt de show optimaal tot zijn recht en sluit de verlichting perfect aan op de muziek en ambiance van het moment. Vraag naar het uurtarief voor het huren van een lichttechnicus. De programmeertijd hangt af van de omvang van de show en uw wensen.

Bediening geluid

Huur voor de bediening (schuiven) van het geluid tijdens de uitvoering van een evenement of bijeenkomst een ervaren geluidsman in. Van kleine semi-akoestische settings tot voltallige bands maar ook voor een bijeenkomst of congres met diverse microfoons. Iemand die de headsets opdoet bij bijvoorbeeld sprekers en goede instructies geeft over het microfoongebruik. Het geluid zal vlekkeloos bediend worden en fijn klinken waardoor beleving en kwaliteit optimaal tot hun recht komen.

Wat u vooraf weten moet

• Als u de apparatuur laat bezorgen dient u zich vooraf per e-mail  te legitimeren (scan van geldig ID, paspoort of  rijbewijs) en een kopie van bank-, giro- of salarisafschrift toe te sturen (als adresbewijs)
• Bij aflevering van de apparatuur dient u zich nogmaals te legitimeren met dezelfde legitimatie als die u  van te voren aan ons heeft gestuurd per mail.
• De volledige betaling dient voor de uitvoeringsdatum bij ons bijgeschreven te zijn op bankrekening NL05ABNA0405883099 ten name van Ferocius Events. Vermeld hierbij het s.v.p. het factuurnummer en referentie, zoals vermeld in de factuur die u van ons ontvangen heeft.