Verhuur | Veel gestelde vragen
Hoe kan ik contact opnemen met Klantenservice Verhuur?
Via “Contact” rechtsboven op de site, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ook bellen. Onze klantenservice verhuur is telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 9.30 uur tot 18.00 uur. Het telefoonnummer is 06-
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al onze prijzen zijn exclusief 21% BTW. In geval van uitzonderingen staat dit expliciet vermeld bij het betreffende artikel of dienst.
Betaal ik borg als ik iets huur?
Ja bij ons betaald u altijd borg, tenzij u meerdere malen bij ons huurt. U wordt dan rentalpartner. Hiervoor gelden voorwaarden en u kunt alleen rentalpartner worden als u ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel.
De borg is gerelateerd aan het soort materieel. U kunt deze contant bij afhalen voldoen of vooraf overmaken. Wanneer de apparatuur werkend en onbeschadigd retour is krijgt u de borg terug. Deze wordt doorgaans binnen één week teruggestort op uw rekening. Het is niet mogelijk de borg contant mee te krijgen bij het retourneren van de goederen aangezien wij nimmer contant geld in huis houden.
Bij schade wordt de borg in eerste instantie volledig ingehouden tot de reparatiekosten bekend zijn. Daarna wordt de borg met de schade verrekend.
Moet ik mij legitimeren als ik iets huur en hoe?
U dient zich dubbel te legitimeren met een kopie bank-
Waarom moet ik mij legitimeren met een bank- of giroafschrift?
De legitimatie van bank-
Hoe kan ik bij jullie spullen huren?
U kunt uw huur-
Zit er ook bekabeling bij een verhuurset?
Alle sets zijn plug and play. De sets worden compleet geleverd met alle benodigde kabels zodat u geen andere kabels nodig heeft. Ook bij de huur van losse producten krijgt u kosteloos voldoende kabels mee tenzij het ongebruikelijke lengtes zijn.
Zijn jullie op zondag open?
Wij zijn op zondag NIET geopend. Huurt u op zaterdag, dan kunt u de materialen maandags retourneren, u betaalt dan geen huur voor de zondag.
Ik wil spullen huren maar ik heb geen transport. Bezorgen jullie ook?
Wij kunnen het door u gehuurde materieel eventueel bezorgen en indien gewenst opbouwen. Het bezorgen van apparatuur, eventueel op-
Als het materieel laat bezorgen hoe gaat het dan met de betalingen?
Omwille van veiligheidsredenen dient het volledige bedrag vooraf overgemaakt zijn op onze bankrekening NL05ABNA0405883099 ten name van Ferocius Events.
Ik ben de huurder, maar iemand anders komt het afhalen. Kan dat?
Ja, u kunt zelf de huurder zijn en iemand anders opdracht geven de gehuurde artikelen af te halen onder de volgende voorwaarden:
1) U dient zich als huurder VOORAF te legitimeren middels legitimatiebewijs (scan van paspoort of rijbewijs) en een scan bank-
2) Degene die namens u komt afhalen dient zicht eveneens te legitimeren. Hij of zij dient een geldig legitimatiebewijs (paspoort of rijbewijs) mee te brengen.
Welke aansluitingen hebben jullie geluidsets?
Indien u zelf een (DJ) mixer wilt aansluiten op onze apparatuur dan kan dat. U dient vooraf even door te geven wat voor een aansluiting u mixer heeft, zodat wij de juiste bekabeling voor u kunnen toevoegen.
Hebben jullie ook DEMO mogelijkheden?
Ja, bij afhalen kunt u desgewenst een uitleg krijgen van de werking van de apparatuur.
Hoe kan ik mijn huuropdracht betalen?
U kunt bij ons de volgende manieren betalen:
1) Contant bij afhalen (vergeet de borg niet) of via een Tikkie
2) Vooruitbetaling per bank. Bankrekening NL05ABNA0405883099 ten name van Ferocius Events. Vermeld hierbij het s.v.p. het factuurnummer en referentie, zoals vermeld in de factuur die u van ons ontvangen heeft.
Kan ik mijn huuropdracht annuleren?
Bij een offerteaanvraag of optie kunt u tot 5 werkdagen voor de huurdatum annuleren. Offertes en opties zijn vrijblijvend. Zodra u de offerte heeft bevestigd per e-
Een andere vraag?
Heeft u nog een vraag en is deze niet in de bovenstaande FAQ opgenomen? Neem dan contact op en wij helpen u graag verder.